Tuesday, March 12, 2013

Sejarah Dunia Yang Dirahsiakan Bahagian 4


-->

1.
Rahsia duit Amerika yang tidak diketahui umum, adakah anda tahu maksud disebalik logo dan pattern duit 1 dollar ni? maybe sesetengah rakyat amerika juga tidak mengetahui tentang hal ini...

Bagi mereka yang tidak tahu apa yang tidak kena wang kertas USD$1 ini, mungkin mereka akan terus tertanya-tanya. Namun bagi mereka yang sedar, anda adalah sebahagian daripada umat Islam yang sedar dengan petanda akhir zaman.



apa yang akan anda nampak pada logo tersebut...



Mari kita kini belajar tentang simbol ini yang sangat pelik secara menyeluruh;

Piramid merupakan masa lalu. Perhatikan bahawa batu penjuru dari piramid ini tidak di tempat, sehingga yang menunjukkan situasi yang belum selesai. Situasi yang belum selesai dirancang untuk tetap berlaku sampai Old World Order dihancurkan dan diganti dengan The New World Order.

Perhatikan bentuk piramid yang tidak sempurna dan mempunyai satu mata (One-Eyed) yang terapung dalam satu bentuk segitiga di puncaknya. Segitiga yang mempunyai satu mata itu pula memancarkan cahaya seperti matahari. Satu mata itu memerhati semua yang berada di bumi. Satu mata itu dinamakan ‘The All Seeing Eye’.

Piramid yang tidak sempurna itu pula mempunyai 13 tingkat sebelum dipisahkan dengan segitiga The All Seeing Eye yang terapung. Paras 13 tingkat ketinggian itu juga mempunyai maksud sendiri. Kemudian dituliskan motto Novus Ordo Seclorum dalam bahasa Latin yang bermaksud New Order of the Ages atau New World Order, adakah ia bermaksud ‘pemerintahan dunia yang baru’ atau ‘pemerintah’ itu sudah muncul?

Dan motto yang berada di atas piramid itu pula ditulis Annuit Coeptis yang bermaksud Approving The Undertaking atau Merestui Peralihan (peralihan kuasa dunia?) atau diterjemah kepada maksud kontemporari, ia juga bermaksud ‘He Approves’ atau ‘Dia Merestui’. Siapakah ‘He’ itu, adakah ‘dia’ bermaksud Tuhan atau Mata Satu yang bercahaya itu? Jika dikatakan dengan maksud tuhan merestui, mengapa tidak diletakkan simbol keagamaan negara itu (salib kristian), tetapi mengapa diletakkan ‘Dia Merestui’ sedangkan di bawahnya diletakkan gambar segitiga bermata satu? Apakah maksud kepada semua yang terpampang dalam wang kertas USD$1 itu?

maksud2 di logo itu :

- Annuit Coeptis - "Dia Merestui"

- Novus Ordor Seclorum - "Pemerintahan Dunia Baru"

- Capstone - Eye of Horus [Theocracy of Egyptian Mysticism] = Mata Setan atau Lucifer

MDCCLXXVI pada lapisan bawah batu = 1776 [1 Mei Beltaine, Hari suci kedua tertinggi] Tahun Pada tarikh 1 Mei, 1776 Order Dunia Baru lahir ketika Masters dari Illuminati ditubuhkan, yayasan yang akan dibina atas kerosakan moral dan pemberontakan. Pemimpinnya adalah Syaitan.

MDCCLXXVI adalah nombor Rom sama dengan 1776. Dimana :

* M=1000
* D=500
* C=100
* L=50
* X=10
* V=5
* I=1






Tiga belas lapisan Piramid = Jumlah, '13 'adalah jumlah okultisme dari Keburukan dan Pemberontakan.

Piramid itu adalah simbol kepada pertubuhan rahsia yang menguasai dunia hari ini, THE ILLUMINATI. Manakala New World Order pula adalah perancangan mereka dalam menyatukan dunia di bawah satu pemerintah melalui strategi-strategi rahsia. He Approves pula bermaksud syaitan sentiasa bersama mereka dalam menjayakan agenda sulit. Kerana syaitan adalah sesuatu yang mereka sembah sejak zaman berzaman, kerana syaitan memberi mereka kuasa dalam politik dunia, syaitan itu akan muncul apabila segala perancangan terlaksana sempurna dan kita menyebutnya sebagai Dajjal.

Ia adalah agenda syaitan sejak zaman berzaman untuk meruntuhkan ketaatan kepada Allah dengan menjadikan dirinya sebagai sesuatu yang disembah manusia selain Allah. Syaitan menawarkan segala kekuasaan politik kepada golongan-golongan elit di dunia seperti ketua-ketua kerajaan (Presidents & Prime Ministers) di Eropah, Amerika dan tidak mustahil jika ia turut melibatkan negara Islam sendiri terutama di rantau Timur Tengah dan Asia Barat. Ia adalah konspirasi bersepadu antara syaitan dan golongan elit ini dalam menuju kekuasaan dunia.



2.
Malapetaka  Pertunjukan Udara Sknyliv

Malapetaka  Airshow Sknyliv terjadi pada tarikh 27 Julai 2002, ketika Tentera Udara Ukraine Sukhoi Su-27 dari Ukraine Falcons terhempas  ke padang ketika persembahan aerobatics di lapangan terbang Sknyliv (sekarang dikenali sebagai Lapangan Terbang Antarabangsa Lviv) berhampiran Lviv, Ukraine. 85 orang terbunuh, dan lebih dari 100 cedera. Kemalangan pertunjukan udara terburuk di dunia sehingga ke saat ini. kemalangan besar kedua yang melibatkan tentera Ukraine dalam tempoh kurang dari satu tahun.



























Pada tarikh 24 Jun, 2005, mahkamah tentera telah menjatuhkan hukuman kepada Volodymyr Toponar pilot dan co-pilot Yuriy Yegorov empat belas tahun dan lapan tahun penjara, masing-masing. Mahkamah mendapati dua pilot dan tiga pegawai tentera lain bersalah kerana tidak mengikuti perintah, kelalaian dan melanggar peraturan penerbangan. Dua daripada tiga pegawai itu dihukum hingga enam tahun penjara, dan rasmi terkini diterima hingga empat tahun. Selain itu, Toponar diperintahkan untuk membayar 7.200.000 Hryvnia ($ 1.420.000; € 1,18 juta) dan Yegorov 2.500.000 Hryvnia sebagai pampasan kepada keluarga terbunuh. Pelatih penerbangan bagaimanapun dibebaskan kerana kekurangan bukti.

Untuk video boleh tgk di bawah ini :


-->

1 comment:

  1. Taipan Indonesia | Taipan Asia | Bandar Taipan | BandarQ Online
    SITUS JUDI KARTU ONLINE EKSKLUSIF UNTUK PARA BOS-BOS
    Kami tantang para bos semua yang suka bermain kartu
    dengan kemungkinan menang sangat besar.
    Dengan minimal Deposit hanya Rp 20.000,-
    Cukup Dengan 1 user ID sudah bisa bermain 7 Games.
    • AduQ
    • BandarQ
    • Capsa
    • Domino99
    • Poker
    • Bandarpoker.
    • Sakong
    Kami juga akan memudahkan anda untuk pembuatan ID dengan registrasi secara gratis.
    Untuk proses DEPO & WITHDRAW langsung ditangani oleh
    customer service kami yang profesional dan ramah.
    NO SYSTEM ROBOT!!! 100 % PLAYER Vs PLAYER
    Anda Juga Dapat Memainkannya Via Android / IPhone / IPad
    Untuk info lebih jelas silahkan hubungi CS kami-Online 24jam !!
    • FaceBook : @TaipanQQinfo
    • WA :+62 813 8217 0873
    • BB : D60E4A61
    Come & Join Us!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Open Cbox