Sunday, September 8, 2013

UFO Sudah Ada Pada Zaman Purbakala

Tahukah anda terdpat banyak  lukisan-lukisan zaman lama dulu iaitu zaman sebelum adanya lagi televisyen, internet dan sebagainya, yang di dalamnya terdapat objek seakan akan UFO , piring terbang, makhluk aneh dan seumpamanya. 

Ini bermakna, penampakan UFO-UFO itu sudah ada sejak dulu lagi. Akan tetapi teori yang mengatakan makhluk-makhluk asing itu ialah alien dari planet lain, saya rasa itu tidak munasabah. Kerana dari kajian-kajian, yang saya lihat makhluk-makhluk itu adalah sebenarnya para jin dan sewaktu dengannya.
Di bawah adalah lukisan2 tersebut..

Musa menerima Sepuluh Perintah dengan UFO di langit. Lukisan ini dari sebuah laci kayu yang disimpan di Earls D'Oltremond di Belgium.


UFO di langit ketika pembabtisan Yesus. Ini adalah lukisan yang bertajuk 'The Baptism of Christ' dilukis pada tahun 1710 oleh Aert De Gelder.



Yesus dan Maria di atas piring terbang di langit. Lukisan ini dari tahun 1388-1440 telah dihasilkan oleh Masolino Da Panicale dan kini berada di gereja Santa Maria Maggiore, Florence, Itali.


UFO dilihat ketika perang tahun 776. Lukisan ini terdapat dalam manuskrip dari abad ke-12 yang dipanggil Laurissenses Annales.




Madonna dengan Saint Giovannino, terdapat UFO di langit. Lukisan ini dari sekitar abad ke-15 kemungkinan besar dilukis oleh Domenico Ghirlandaio.


 Sebuah Fresco (yang merupakan lukisan dilakukan pada siling atau dinding) dalam Katedral Svetitskhoveli di Mtskheta jelas menunjukkan di latar belakang lukisan penyaliban ini ada dua objek seperti piring terbang dan jika anda Zoom in anda boleh melihat wajah-wajah seperti manusia dalam imej piring terbang itu.


Lukisan Jepun dengan piring terbang. Ini adalah lukisan yang ada kaitan dengan piring terbang yang sangat menarik dari Haratonohama, Hitachi, Jepun pada tahun 1803. Ini adalah lukisan semula dari lukisan asal.





 Lukisan yang dipanggil 'Annunciation' dari tahun 1486 dihasilkan oleh Carlo Crivelli.


Penampakan UFO di Perancis pada kurun ke 6.


Penampakan di Hamburg, Jerman, tahun 1697.





Di bawah ini beberapa lukisan dalam piramid di Mesir.








Di bawah ini beberapa lagi antara lukisan-lukisan lama yang dijumpai dalam gua.

Lukisan dalam gua di Kimberly, Australia. Dianggarkan oleh ahli arkeologi berusia 5,000 SM













Dan banyak lagi sebenarnya, wallahu a'lam .......



1 - theghostdiaries.com

2 - alien-ufo-research.com

3 - ufo-contact.com



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Open Cbox